Adviseur Audit

Management & bedrijfsvoering

Je functie

Ben jij analytisch sterk en heb jij het vermogen om complexe processen te doorgronden? Wil jij naast je passie voor audits ook maatschappelijk iets bijdragen? Krijg jij daarnaast energie van een organisatie in beweging en heb je goede sociale vaardigheden? Dan ben jij onze nieuwe adviseur audit!

In het kort

• Je voert zelfstandig audits uit binnen de kaders van Horizontaal Toezicht Zorg
• Je voert financial-, en IT audits uit en reviewt uitkomsten en dossiers van de zorgadministratie
• Je bent gesprekspartner in de kwartaal overleggen met de representerend verzekeraar
• Je bent een verbinder die gericht is op samenwerking
• Een afgeronde RA opleiding is een pre

Wat ga je doen?

Als adviseur audit ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de 3e-lijns taken ter ondersteuning van het Horizontaal Toezicht Zorg van LUMC. Dit doe je door enerzijds audits uit te voeren conform het met de verzekeraar afgesproken controleplan; de verzekeraar moet kunnen steunen op jouw review werkzaamheden. Anderzijds draag je bij aan het verbeteren van de zorg administratieve processen. Je begeleidt het proces en afstemming met externe accountants binnen de kaders van Horizontaal Toezicht zorg en bent op de hoogte van de veranderende wet- en regelgeving. Daarnaast profileer je het belang van AO/IB binnen de organisatie en sluit deze aan op de organisatie. Je draagt verbetervoorstellen aan en monitort verbeteracties die hieruit voortvloeien.

Wat vragen wij?

Als adviseur audit heb je wo-werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar ervaring in de accountancy, bij voorkeur bij een big-four accountantskantoor. Je hebt kennis van de gezondheidszorg en de (toekomstige) financiering daarvan. Diagnose Behandel Combinaties en/of Ziekenhuis Informatie Systemen zijn jou niet onbekend. Je bent analytisch, hebt het vermogen om complexte processen en risico’s te doorgronden en bent in staat om in te zoomen op details, maar je behoudt ook het overzicht. Naast het optreden als auditor, geef je ook graag advies en krijg je energie van het begeleiden van de organisatie bij veranderingen. Afsluitend ben je zelfstandig, beschik je over goede intermenselijke vaardigheden en politieke sensitiviteit.

Meer informatie

 Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Lars Meijer

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je maakt deel uit van het directoraat Financiën, waar jij een uitvoerend adviseur bent voor de zorg administratieve processen in de hele organisatie. Je werkt vooral samen met de Zorgadministratie, maar rapporteert rechtstreeks aan de directeur Financiën.

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze pensioenregeling bij het ABP, waarbij het LUMC maar liefst 70% van je pensioenpremie betaalt en je netto meer salaris over houdt.

Contact: Petra van de Voorde, waarnemend directeur Financiën
06 11112839
c.f.van_de_voorde@lumc.nl

Solliciteren