Secretaresse afdeling Longziekten

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Ben je klantgericht? Houd je daarnaast altijd overzicht in drukke tijden en werk je heel nauwkeurig en proactief? Dan is deze secretaressebaan vast iets voor jou!

In het kort

• Je komt te werken op de afdeling Longziekten
• Hier bied je secretariële ondersteuning aan de medische en research staf
• Jij bent flexibel

Wat ga je doen?

Als secretaresse op de afdeling Longziekten ondersteun je onze medische en research staf op het gebied van onderwijs en wetenschappelijk onderzoek. Dit betekent dat je mails en correspondentie afhandelt, je maakt afspraken en beheert  agenda’s. Je organiseert vergaderingen en beheert de voorraad. Verder ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden van reizen, zoals het boeken van vluchten, accommodaties en transfers. Als secretaresse kom je te werken op het stafsecretariaat van onze afdeling en derhalve ondersteun je de afdeling met de afhandeling van in- en extern telefoonverkeer, binnenkomende en uitgaande post en samen met je collega’s fungeer je als aanspreekpunt van de afdeling. Hiernaast heb je een aantal specifieke taken, zoals de financiële administratie, verlofadministratie het maken van (week)roosters en opstellen agenda’s MDO’s, en werktijdenregistraties. Tevens ondersteun je onze onderzoekers bij hun promoties. Ben jij de onmisbare kracht waar wij voor onze afdeling naar op zoek zijn?

Wat vragen wij?

Je hebt minimaal een secretariële mbo-opleiding afgerond met minimaal twee jaar ervaring als secretaresse. Het is vanzelfsprekend dat je de Nederlandse taal uitstekend beheerst in woord en geschrift en je goede kennis van de Engelse taal hebt. Voor deze functie is het belangrijk dat je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden voor een optimale samenwerking met je collega’s. En het is een voordeel als je kennis hebt van medische terminologie. Je vindt het prettig om in een bedrijvige omgeving te werken en je kunt gemakkelijk switchen tussen verschillende taken die afwisselend en snel na elkaar om aandacht vragen. Verder heb je een professionele houding en ga je secuur en integer om met vertrouwelijke documenten en persoonsgegevens. Tot slot ben je ICT-vaardig, oplossingsgericht en zelfstandig.. Je hebt uitgebreide ervaring met het Microsoft Office pakket en bij voorkeur ervaring met verschillende Content Management Systems (CMS). Je bent flexibel in je werktijden en vervangt de andere secretaresses zo nodig. Voorkeursdagen dat je beschikbaar bent: in ieder geval maandag of woensdag en donderdag of vrijdag, dinsdag niet.

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen referenties opgevraagd worden.

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je komt te werken op de afdeling Longziekten. Onze staf bestaat uit dertien longartsen, een hoofd laboratorium en meerdere wetenschappelijke onderzoekers. Zij krijgen secretariële ondersteuning van het patientzorgsecretariaat en het stafsecretariaat. Jij komt als secretaresse te werken in het stafsecretariaat. Hier werk je samen met twee parttime secretaresses. Samen met jouw collega’s ondersteun je de stafleden en het hoofd van het laboratorium op een zo effectieve en efficiënte manier.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Anneke van der Mey, managementassistente, afdeling Longziekten
071 526 2950

Solliciteren