Projectleider Telecommunicatie

Management & bedrijfsvoering

Je functie

Is telecommunicatie jouw expertisegebied? Heb je affiniteit en interesse in de ziekenhuiswereld? En heb je ervaring in het managen van projecten? Dan maken we graag kennis met je!

In het kort

• Je kijkt naar innovatieve manieren om de telecommunicatie te verbeteren
• Het digitaliseren van communicatieprocessen valt binnen jouw taken
• Je hebt een zelfstandige functie waarbij je verschillende projecten trekt
• En krijgt de ruimte om projecten naar eigen inzicht op te pakken 

Wat ga je doen?

Als projectleider Telecommunicatie implementeer je samen met collega’s de projecten die horen bij de visie Telecommunicatie 2023. Binnen deze visie richten wij ons op drie stromingen: messaging, telefonie en generieke infrastructuur. Het maken van keuzes, harmoniseren en het groeien naar publieke diensten staan hierbij centraal.  Je kijkt naar de toekomst op het gebied van telecommunicatie en adviseert de organisatie hoe we hier proactief op in kunnen spelen. Je bent daarbij een belangrijke schakel tussen collega's van verschillende afdelingen en met eigen expertises. Ook ben je kartrekker van een of meerdere projecten en geef je het projectteam waarmee je werkt leiding.

Wat vragen wij?

De kandidaat die wij zoeken heeft een relevante hbo- of wo-opleiding afgerond, in de richting van (bedrijfskundige) informatica of telecommunicatie. Je bent daarbij in het bezit van een certificering op het gebied van projectmanagement zoals Prince II Practitioner of Agile. Je hebt minimaal vijf jaar ervaring met telecommunicatietrajecten binnen de zorg en het is een pre als dit binnen een ziekenhuisomgeving is geweest. Je bent aantoonbaar succesvol als projectleider: je weet op uitstekende wijze het werk te plannen en organiseren en controle te houden over de voortgang en beschikt daarbij over de benodigde inhoudelijke, technische kennis. Je hebt affiniteit met de zorg en je staat stevig in je schoenen. Je werkt zelfstandig en bent in staat om planmatig te denken en te adviseren richting de opdrachtgever en stakeholders. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent besluitvaardig. In je communicatie ben je klantvriendelijk, weet je mensen te motiveren en ben je in staat om op verschillende niveaus te schakelen. Tot slot heb je een hands-on-mentaliteit ben je proactief, en werk je resultaatgericht.

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen wij referenties opvragen.
Je wordt aangesteld voor de duur van het project: maximaal vier jaar. Na deze periode worden de projecten opnieuw geïnventariseerd en is er mogelijk uitzicht op verlenging.  

De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op woensdagochtend 3 april.

Daniёl Leen

‘Kweekvijver voor ICT-talent’

Je werkplek

Het team projectmanagement binnen het directoraat ICT bestaat uit projectleiders met diverse expertises. In samenwerking met de collega's uit verschillende teams realiseren we innovatieve projecten in het LUMC. Je krijgt daarbij de ruimte om te experimenteren en te werken met de nieuwste (medische) technologie, waarbij kennisontwikkeling en het delen van expertise voorop staat.

Carrière in het LUMC

Het LUMC biedt een interessante, flexibele werkomgeving waar samen hard gewerkt wordt aan het verlenen van innovatieve zorg. Het LUMC faciliteert bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact: Suzanne de Groot-van Asten, manager projectmanagement ICT
06 39 57 54 54

Solliciteren