Marketeer Onderwijs en Nascholing

Management & bedrijfsvoering

Je functie

Het LUMC zoekt een hands-on marketeer voor twee uitdagende marketingvraagstukken: het positioneren van Boerhaave Nascholing en het in de markt zetten van de nieuw te ontwikkelen masteropleiding Population Health Management. Kun jij goed schakelen tussen verschillende opdrachten? En ben je een proactieve en creatieve, out-of-the box denker? Dan zoeken we jou!

In het kort

• Jouw doel is de online journey van onze klant optimaal te laten verlopen
• Om dit te kunnen realiseren en keuzes te kunnen maken, heb je data nodig
• Je maakt onze marketingactiviteiten meetbaar
• En zodoende kun je relevante content creëren, optimaliseren en via de juiste kanalen verspreiden
• Jij zet je kennis en vaardigheden in om onze nascholing en onderwijs onder de aandacht te brengen 

Wat ga je doen?

Je werkt als marketeer in een dynamische onderwijsomgeving. Voor twee opdrachtgevers zet je aansprekende nationale en internationale marketingcampagnes op en voer je deze zelfstandig uit. Samen met klanten breng je de customer journey’s in kaart en onderhoud je deze om zo onze positie te kunnen bepalen en versterken. Je voert zelfstandig marketingactiviteiten uit, zet de juiste middelen (website, e-mail, social media en online advertising) in vanuit een kanaalstrategie om zo traffic en conversie via onze websites te genereren. Dit doe je uiteraard met je ruime kennis van SEO en SEA en met behulp van data en verschillende tools waarmee je aan de knoppen draait. Daarnaast vragen we je om de marketingactiviteiten meetbaar te maken en rapporten samen te stellen. Ook ben je direct betrokken bij productontwikkeling en innovaties waarbij jij de klant vertegenwoordigt. Kortom, een diverse rol in een bruisende omgeving.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een creatieve en proactieve marketeer die ruime ervaring heeft met het werken in een grote, dynamische organisatie. Iemand met een resultaat- en klantgerichte instelling, die tevens flexibel en oplossingsgericht is. Je hebt kennis van het denken en handelen van studenten en academische professionals of je bent in staat je deze aantoonbaar snel eigen te maken. Verder beschik je over een brede kennis van online marketing en communicatie. Het is een voordeel als je ervaring met en kennis van hedendaagse online opleidingsactiviteiten (graduate en post-graduate) in internationale context hebt; MOOCS en SPOCS op een academisch niveau aangeboden via platforms als Coursera en FutureLearn. Vanwege de internationale context is het ook belangrijk dat je zowel in het Nederlands als Engels foutloos kunt schrijven.

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen we referenties opvragen.  

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan hier de verhalen van onze LUMC-collega's

Je werkplek

Je bent werkzaam bij directoraat Communicatie in het LUMC en rapporteert aan het hoofd online marketing. Hier ben je de accountmanager voor twee organisatieonderdelen: Boerhaave Nascholing en de nieuw te ontwikkelen masteropleiding Population Health Management. Ook zul je worden ingezet voor andere marketingactiviteiten. Je overlegt vakinhoudelijk met je directe collega’s binnen het directoraat Communicatie van het LUMC. De inhoudelijke afstemming vindt plaats met het management Boerhaave Nascholing en van de nieuw te ontwikkelen masteropleiding. Je bent hoofdzakelijk werkzaam op locatie bij je accounts/ opdrachtgevers, zowel in Leiden als in Den Haag.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact: Klaas Verweij, hoofd online marketing, directoraat Communicatie
071 526 8005

Solliciteren