Junior Adviseur Planning & Control

Management & bedrijfsvoering

Je functie

Ben jij het bedrijfseconomische talent dat klaar is om na zijn/haar studie van start te gaan in een leuke financiële adviesrol? Ben jij analytisch ijzersterk en weet jij cijfers om te zetten in een helder advies? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.

In het kort

• Je staat aan de basis van je carrière
• Je hebt tenminste een hbo-opleiding in de richting van bedrijfseconomie
• Je bent betrokken bij financiële processen en bedrijfsprocessen
• Je adviseert over divisievraagstukken en financiële kwesties
• Je kunt doorgroeien naar adviseur planning & control
 

Wat ga je doen?

Als junior adviseur planning & control vervul je binnen het team een ondersteunde rol in het gehele planning & control-proces. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het opstellen van maand- en kwartaalrapportages, het analyseren van financiële processen en bedrijfsprocessen, het opstellen van (meerjaren)begrotingen en prognoses en het meedenken in (financiële) adviezen ter verbetering van de bedrijfsvoering. Je draagt bij aan het onderhouden en het verbeteren van integrale managementinformatie en de administratieve organisatie. Daarnaast adviseer je ad hoc over divisievraagstukken of LUMC brede financiële kwesties.

Wat vragen wij?

Je hebt een hbo- of wo-achtergrond op het gebied van bedrijfseconomie. Bij voorkeur heb je al werkervaring in het vakgebied, het liefst binnen een instelling voor gezondheidszorg. Je bent een enthousiaste teamspeler met een flexibele en proactieve instelling. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en een scherpe analytische blik, waarbij je de context niet uit het oog verliest. Je analyseert adequaat en bent in staat cijfers te vertalen naar heldere managementinformatie en kunt dit om te zetten naar integrale adviezen aan bestuur en afdelingen. Je kunt uitstekend overweg met Microsoft Excel en bij voorkeur ook met Microsoft Access en Power BI.

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen we referenties opvragen.  

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je komt te werken binnen divisie 2, die zich kenmerkt door een grote diversiteit aan afdelingen die actief zijn op het gebied van patiëntenzorg, onderzoek en onderwijs of hier ondersteunend aan zijn. Het Bureau Bedrijfsvoering ondersteunt en adviseert het management op afdelings- en divisieniveau op het gebied van planning- en managementinformatie, personeel en organisatie, informatie en automatisering, facilitaire zaken en kwaliteit. Het bureau staat onder leiding van een manager bedrijfsvoering. Samen met de voorzitter van het divisiebestuur (een medisch afdelingshoofd uit de divisie) en de portefeuillehouder onderwijs vormt deze het bestuur van divisie 2. Voor de sectie Planning & Control zijn wij op zoek naar een junior adviseur. Deze sectie bestaat uit een coördinator en drie adviseurs.

Carrière in het LUMC

Of je nu een starter of een ervaren medewerker bent, het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken. Binnen deze rol heb je de mogelijkheid om door te groeien naar adviseur planning & control, waarbij je het aanspreekpunt bent voor de afdelingen op het gebied van financiën.

Contact:  Marleen Thomassen, coördinator P&MI, Bedrijfsbureau divisie 2
071 526 66 45

Solliciteren