Unitcoördinator Ruimtebeheer

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Ben jij iemand die voor elk probleem een creatieve oplossing weet te vinden? En vind je het leuk om leiding te geven aan een klein team dat bestaat uit enthousiaste medewerkers? Dan maken we graag kennis met je.

In het kort

• Je geeft leiding aan vijf medewerkers
• Je coördineert, begeleidt en controleert het (opgeleverde) werk
• Je hebt een hands-on-mentaliteit en werkt zelf ook actief mee in je team
• Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor opdrachtnemers en interne opdrachtgevers  

Wat ga je doen?

Als unitcoördinator Ruimtebeheer ben je direct of coördinerend verantwoordelijk voor de Eerste Lijn Service en kleine voorzieningen in en om het LUMC. Je coördineert, begeleidt en werkt mee in een team dat bestaat uit vijf medewerkers. Je bent binnen dit team verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van een planning van projectmatige (uitbestede) werkzaamheden. Bij uitbestede werkzaamheden begeleid je de uitvoering en geef je instructies. Te allen tijde controleer je deze uitvoering aan de hand van de omschrijving en prijsafspraken en accepteer je het opgeleverde werk. Jij bent ook diegene die afspraken maakt met afdelingen in het LUMC over de tijdstip van uitvoering. Oftewel, je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel opdrachtnemers als interne opdrachtgevers. Ze bespreken met jou hun wensen en mogelijkheden en hierin geef je hen advies op bouwkundig en technisch gebied. Ga jij deze uitdaging aan?

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die in staat is een goede werksfeer en professionele werkhouding te creëren in het team waaraan je leiding geeft. Je hebt een relevante mbo-opleiding afgerond of ruime ervaring opgedaan in een van de eerder genoemde deelgebieden. Verder beschik je over technisch en bouwkundig inzicht. Uiteraard is het een pre als je actuele kennis van en ervaring met techniek in de utiliteitsbouw hebt. Je beschikt daarnaast over basis-computervaardigheden om te kunnen werken in Microsoft Office. In je werk ben je zelfstandig, accuraat, oplossingsgericht en stressbestendig.. Ook heb je altijd een klantvriendelijke instelling en kun je helder communiceren. Ben jij die collegiale en betrokken kandidaat die we zoeken?

Meer informatie

Binnen deze functie draai je in de winterperiode bereikbaarheidsdiensten ten behoeve van gladheidbestrijding.
Bij het LUMC heb je als medewerker een werkweek van gemiddeld 36 uur. Dit betekent dat je redelijk veel vrijheid hebt om je werktijd in te plannen. Kortom, ben jij toe aan een nieuwe uitdaging waarbij er balans is tussen werk en privé, maar waar ook genoeg uitdaging en vrijheid is? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Frans en Marjolijn 

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je komt te werken op de afdeling Ruimtebeheer, onderdeel van Infra. De afdeling Ruimtebeheer houdt zich bezig met facilitaire zaken zoals sluitsystemen, verhuizingen, groenvoorziening, terreininrichting, vloerafwerking, binnen schilderwerk, bewegwijzering, ongediertebestrijding en werkzaamheden voor de Eerste Lijn Service. In totaal werken er twaalf medewerkers op de afdeling.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact: Gerard Parlevliet, hoofd storingsdienst/ruimtebeheer, afdeling Infra
071 526 5028

Solliciteren