IT Servicedeskmedewerker (Senior)

Facilitair & ondersteunend

Je functie

IT bevindt zich in de interessante overgang van een traditionele beheerorganisatie naar een moderne organisatie met agile werkvormen. Heb jij affiniteit met IT en voel je je prettig in een organisatie in beweging? Dan ben jij wellicht de servicedeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn!

In het kort

  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers bij IT-problemen en vragen
  • Je voert eerste- en tweedelijns werkzaamheden uit
  • Soms heb je buiten kantoortijden een bereikbaarheidsdienst
  • Je hebt affiniteit met IT, maar niet noodzakelijk een IT-opleiding
  • Je hebt hospitality en klantbeleving hoog in het vaandel staan

Wat ga je doen?

Je bent als IT servicedeskmedewerker hét aanspreekpunt voor IT-problemen en vragen van de eindgebruikers in het LUMC. Samen met 20 vaste collega’s maak je deel uit van het team Servicedesk IT. Daarin voer je zowel eerstelijns (eerste contactmoment) als tweedelijns werkzaamheden (op locatie bij de gebruiker) uit. Daarnaast ben je onderdeel van een poule collega’s die buiten kantoortijden een roulerende bereikbaarheidsdienst invullen. Storingen en vragen worden bij de Servicedesk IT aangemeld via telefoon, selfservice en de balie. Deze meldingen worden geregistreerd in een servicemanagement tool (TOPdesk). Je probeert samen met je collega's direct een oplossing te bieden. Waar storingen niet door de Servicedesk kunnen worden opgelost, worden ze geëscaleerd naar de overige tweede- en derdelijns ondersteuners (o.a. functioneel beheer en technisch beheer). Je hebt een open en constructieve communicatie met collega’s in alle lagen van de organisatie.

Wat vragen wij?

Jij bent een gemotiveerde en enthousiaste kandidaat met hbo-werk- en denkniveau. Wat je opleidingsachtergrond is? Dat maakt ons niet uit. Als je maar aantoonbaar affiniteit hebt met IT en direct contact met gebruikers leuk vindt. Ben je communicatief sterk, mens- en klantgericht, flexibel, stressbestendig en pragmatisch? Dan zien we graag jij sollicitatie tegemoet! Heb jij ervaring in het coachend leidinggeven en tevens de ambitie om door te groeien naar een leidinggevende functie binnen het team? Ook dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet!

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen referenties worden opgevraagd.

Daniёl Leen

‘Kweekvijver voor ICT-talent’

Je werkplek

Het directoraat IT is verantwoordelijk voor de gehele automatisering, data en telefonie in het LUMC. Werken bij het directoraat IT betekent dat je werkt in een omgeving met zeer uiteenlopende werkzaamheden. Geen dag is saai. Het directoraat gaat mee met de nieuwste ontwikkelingen in IT. Jij komt binnen midden in de transitie van een traditionele IT-organisatie naar een moderne. Een interessante tijd om hier te beginnen!

Carrière in het LUMC

Wij bieden jou een afwisselende baan in een IT organisatie die een nieuwe groeifase heeft ingezet. En een inspirerende werkomgeving waar volop ruimte is voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling. Je komt te werken in een team met enthousiaste en betrokken collega’s.

Daniël Leen, coördinator Servicedesk IT & Desktop Management, directoraat IT
071 529 70 07

Solliciteren