Medewerker Salarisadministratie

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Geeft het je energie om te werken met deadlines? En functioneer jij uitstekend wanneer je werkt volgens vaste procedures en planningen? Dan is de functie medewerker salarisadministratie jou op het lijf geschreven!

In het kort

• Je verwerkt aanvragen en declaraties
• Je werkt volgens vaste procedures en deadlines
• Je werkt in een team bestaande uit zeven personen

Wat ga je doen?

Als medewerker salarisadministratie verwerk je verschillende aanvragen en declaraties. Jij controleert, codeert en voert deze gegevens in het geautomatiseerde personeels- en salarissysteem. De controle vindt plaats door middel van collegiale toetsing. In jouw functie werk je volgens vaste administratieve procedures en met planningen. Maandelijks werk je toe naar de deadline voor uitbetaling van de salarissen. Dit doe je in nauwe samenwerking met de afdeling Personeelsadministratie.

Wat vragen wij?

Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met minimaal een voltooide administratieve mbo-opleiding die bereidt is de opleiding PDL te volgen. Bij voorkeur heb je ervaring in een soortgelijke administratieve functie. Kennis van softwareprogramma's als PeopleSoft en Gemal is een pre, maar niet noodzakelijk. Je werkt accuraat en resultaat- en servicegericht. Je bent creatief en collegiaal, dit blijkt mede uit het feit dat je flexibel inzetbaar bent in een hectische omgeving.

Meer informatie

Je werkt in een dienstverband van 24 uur per week. Je krijgt een tijdelijke aanstelling voor de duur van minimaal één jaar. Het salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 2.815,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 6, CAO UMC per 1-1-2019).  


Voor deze functie kunnen referenties worden opgevraagd.

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Het team Salarisadministratie bestaat uit zeven personen, waarvan twee collega's parttime werken. Het team staat onder leiding van een hoofd en een eerste medewerker die tevens het directe aanspreekpunt is. De afdeling Salarisadministratie is onderdeel van het administratiekantoor binnen het directoraat Financiën. De voornaamste taak van onze afdeling is het correct uitbetalen van het salaris aan ± 8500 personeelsleden van het LUMC. Daarnaast geeft onze afdeling uitleg over de salarisstrook en over wijzigingen die het bruto- netto traject beïnvloeden.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact: Peter Waanders, teamleider Salarisadministratie
071 526 1362

Solliciteren