Junior Medewerker Onderwijsservicepunt

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Is jouw administratie altijd op orde? Weten mensen jou altijd te vinden voor heldere uitleg en advies? Ben je net klaar met je studie en op zoek naar een uitdagende functie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In het kort

• Je bent het eerste aanspreekpunt voor studenten en docenten van het LUMC onderwijs
• Je ondersteunt de backoffices en handelt eerstelijns meldingen zelf af
• Je bent klant- en service gericht
• Je ondersteunt de senior medewerkers onderwijsservicepunt bij de organisatie van evenementen

Wat ga je doen?

Als junior medewerker onderwijsservicepunt (OSP) ben je het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje voor de klanten van de opleidingen die door het directoraat Onderwijs en Opleidingen (DOO) in het LUMC worden ondersteund. In deze functie ben je onder meer verantwoordelijk voor het aannemen van vragen die bij het servicepunt worden gesteld, geef je advies en verstrek je informatie. Je houdt nauw contact met de backoffices om zowel docenten als studenten op de juiste manier te kunnen helpen of doorverwijzen. Je faciliteert de studieadviseur bij de contactmomenten die hij/zij heeft met de student. Je neemt werkzaamheden over van de onderwijsondersteuners op het gebied van hybride onderwijs. Daarnaast zorg je ervoor dat de docent, student of externe spreker antwoord krijgt op de vraag die hij/zij stelt telefonisch, aan de balie of per mail. Je bent mede verantwoordelijk voor het optimaliseren van de eerstelijnsservice met behulp van ons klantregistratiesysteem TOPdesk. Je voert al deze werkzaamheden uit onder leiding van de unitcoördinator van het OSP.

Wat vragen wij?

Wij zoeken een energieke, flexibele collega met mbo werk- en denkniveau en een relevante afgeronde opleiding (administratief, commercieel). Het is een pré als je ervaring hebt met een klantregistratiesysteem en Microsoft-applicaties. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal uitstekend en de Engelse taal goed, in woord en geschrift. Je hebt een  proactieve en klantgerichte houding waarbij je met een probleemoplossend vermogen de klant benadert en je pas tevreden bent als de vraag van de klant is afgehandeld. Daarbij  zijn je uitstekende communicatieve vaardigheden net zo belangrijk als de affiniteit die je hebt met de inzet- en de doorontwikkeling van TOPdesk en de daarbij behorende werkprocessen. Je bent bestand tegen werkdruk en je kunt goed omgaan met piek- en dalbelasting. Met je persoonlijke uitstraling wek je vertrouwen op bij de klanten en je collega’s. Je vervult een groot deel van je taken zelfstandig. Daarnaast ben je een open, enthousiaste en betrouwbare collega die een goede aanvulling is voor ons team!

Meer informatie

Werkdagen zijn maandag, woensdag en donderdag. Afhankelijk van het aantal reacties kunnen we je ook vragen om na het gesprek mee te kijken op de werkplek om zo op een andere manier kennis te maken.

Ben je een nieuwe medewerker, dan krijg je in eerste instantie een aanstelling voor één jaar. Het salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 3.115,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 6).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Het DOO ondersteunt de opleidingen van de faculteit Geneeskunde, de opleidingen voor verpleegkundigen en medisch ondersteunende beroepen en de bij- en nascholing van medici, verpleegkundigen en medisch ondersteunend personeel. Het Onderwijsservicecentrum (OSC) heeft een centrale rol in de klantgerichte, faciliterende dienstverlening. Het OSC heeft een front office en een viertal backoffices. De front- en backoffices vormen samen de spil van DOO daar waar het gaat om het organiseren, coördineren en registreren van onderwijsactiviteiten. Het OSP is de plaats waar studenten, docenten terecht kunnen met vragen over het onderwijs en diensten van DOO. Het team bestaat uit 5 collega’s en de balie is geopend van half 9 tot 5, 5 dagen per week.

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze pensioenregeling bij het ABP, waarbij het LUMC maar liefst 70% van je pensioenpremie betaalt en je netto meer salaris over houdt.

Louise van der Luijt

Contact: Louise van der Luijt-van Duijn, unitcoördinator Onderwijsservicepunt
071-5268700
e-mail l.van_der_luijt@lumc.nl

Solliciteren