Functioneel Beheerder Kwaliteit & Communicatie

Facilitair & ondersteunend

Je functie

ICT bevindt zich in de interessante overgang van een traditionele beheerorganisatie naar een moderne organisatie met agile werkvormen. Ben jij een flexibele functioneel beheerder die zich prettig voelt binnen een organisatie in beweging? Lees dan verder!

In het kort

• Je bent een softwarepakkettenspecialist
• Je hebt hbo-werk- en denkniveau
• Je hebt affiniteit met IT, maar niet noodzakelijk een IT-opleiding
• Je bent communicatief sterk
• Je werkt in een omgeving die volop aan het innoveren is 

Wat ga je doen?

Het LUMC is bezig met de migratie van haar Office omgeving naar de Microsoft Office 365 Cloud. Dit betekent dat de gebruikers steeds meer gaan werken met data op OneDrive en Sharepoint en dat de komende kwartalen steeds andere Office 365 applicaties ontsloten zullen worden. Als functioneel beheerder Kwaliteit & Communicatie ga jij meerdere softwarepakketten beheren, waaronder Microsoft Office 2016, Microsoft Office 365 en iProva. iProva is ons kwaliteitssysteem. Het is een belangrijk programma waarin alle medische en andere protocollen en kwaliteitsdocumenten worden bewaard en up-to-date worden gehouden. Jij bent de schakel tussen de gebruikers en de ICT-leverancier. Je vertaalt de vraag van de “business” naar een ontwerp dat de applicatiebeheerder vervolgens realiseert. Tijdens dit proces voer jij de regie over de ingebruikname van de functionaliteiten en ben je verantwoordelijk voor het (laten) uitvoeren van acceptatietesten. Als eerste aanspreekpunt help je de ondersteunende afdelingen van het LUMC met het oplossen van gebruikersproblemen en storingen. Je inventariseert samen met gebruikers nieuwe wensen en behoeften en organiseert gebruikerstests bij de implementatie van nieuwe versies.

Wat vragen wij?

Jij bent een gemotiveerde en enthousiaste kandidaat met hbo- werk- en denkniveau. Wat je opleidingsachtergrond is? Dat maakt ons niet uit. Als je maar aantoonbaar affiniteit hebt met ICT en direct contact met gebruikers leuk vindt. Je bent communicatief sterk, mens- en klantgericht, flexibel en pragmatisch. Bovendien heb je gevoel voor de behoeften van de organisatie. Ervaring met werken in 'agile' organisaties is nadrukkelijk een pluspunt. Omdat we in een interessante transitiefase zitten met de afdeling, willen we dat jouw creativiteit en innovatief vermogen de afdeling verder vooruitbrengt! Ben jij de persoon die ons gaat helpen om Office 365 en iProva op een succesvolle manier in te zetten? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Meer informatie

Voor deze functie kunnen referenties opgevraagd worden.  

Maarten van Duijvenvoorde

‘Discipline is noodzakelijk om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen’

Je werkplek

Het directoraat ICT is verantwoordelijk voor de gehele automatisering, data en telefonie in het LUMC. Werken bij het directoraat ICT betekent dat je werkt in een omgeving met zeer uiteenlopende werkzaamheden. Geen dag is saai. Het directoraat gaat mee met de nieuwste ontwikkelingen in ICT. Jij komt binnen midden in de transitie van een traditionele ICT-organisatie naar een moderne. Een interessante tijd om hier te beginnen! Het team waarin jij werkt ondersteunt de niet-zorg gerelateerde, ondersteunende afdelingen van het LUMC. Dat zijn vooral de laboratoria en de onderzoeksafdelingen. Op deze afdelingen wordt een breed scala aan programma’s gebruikt waar wij de functionele ondersteuning voor bieden.

Carrière in het LUMC

Of je nu een starter of een ervaren medewerker bent, het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact:   Remco Jansen, manager ICT Niet-zorg Informatievoorziening & Servicedesk, directoraat ICT
071 526 36 19

Solliciteren