Technisch Medewerker Ruimtebeheer

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Ben jij klaar voor de350.000 m2 en meer dan zes gebouwen die het LUMC jou te bieden heeft? En zoek je een functie waarbij alle facetten binnen het ruimtebeheer zich aandienen? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe medewerker Ruimtebeheer!

In het kort

• Je komt te werken op de afdeling Ruimtebeheer
• Deze afdeling is verantwoordelijk voor facilitaire zaken zoals sluitsystemen, verhuizingen, vloerafwerking, bewegwijzering en ongediertebestrijding
• Als medewerker Ruimtebeheer richt jij je met name op vloeren- en lockerbeheer
• Daarnaast werk je mee en ben je (mede)verantwoordelijk voor sleutelbeheer, ongediertebestrijding, groenvoorziening, schilderbeheer en (interne) verhuizingen 

Wat ga je doen?

Het LUMC is als het ware een stad op zich met duizenden patiënten en bezoekers per dag en in totaal circa 8.500 medewerkers. En jij bent hier, als medewerker ruimtebeheer, verantwoordelijk voor het beheer van lockers en vloeren. Je bent onze vloerenspecialist wat betekent dat je adviseert, meedenkt en werkzaamheden inplant. Je onderhoudt contact met de (interne) klanten en houdt de kwaliteit van het werk nauw in de gaten. Een belangrijk onderdeel van je werk is ook het beheer van de sleutels. Je zorgt ervoor dat dit conform geldende afspraken, werkwijzen en procedures gaat. Veiligheid en het behouden hiervan staat voorop. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor ongediertebestrijding. Zodra er een melding binnenkomt, pak jij dit op. Mocht er een ongediertebestrijder aan te pas komen, dan begeleid jij het proces: je maakt afspraken met de melder en de opdrachtnemer. Hetzelfde geldt voor het schilderbeheer en verhuizingen: jij coördineert dit. Het LUMC is een sturende organisatie. Dit betekent dat regelmatig een derde partij het werk op contractuele en projectmatige basis uitvoert. Als medewerker maak je de afspraken, stel je een planning op, bewaak je het budget en houd je toezicht op het uitgevoerde werk. Kortom, een afwisselende baan met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Ga jij deze uitdaging aan?

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega met een relevante afgeronde mbo-opleiding die, vanwege de uiteenlopende werkzaamheden, beschikt over technisch en bouwkundig inzicht. Verder heb je een hand-on-mentaliteit en uiteraard beschik je over basis-computervaardigheden, waaronder Outlook, Word en Excel. In je werk ben je accuraat, waarbij je het resultaat en de kwaliteit niet uit het oog verliest. Ook heb je altijd een klantvriendelijke instelling en kun je helder communiceren. Ben jij die collegiale en betrokken collega die we zoeken?

Meer informatie

Bij het LUMC heb je als medewerker een werkweek van gemiddeld 36 uur. Dit betekent dat je redelijk veel vrijheid hebt om je werktijd in te plannen. Kortom, ben jij toe aan een nieuwe uitdaging waarbij er balans is tussen werk en privé, maar waar ook genoeg uitdaging en vrijheid is? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld  

Frans en Marjolijn 

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

De afdeling Ruimtebeheer houdt zich bezig met facilitaire zaken zoals sluitsystemen, verhuizingen, groenvoorziening, terreininrichting, vloerafwerking, binnen schilderwerk, bewegwijzering, ongediertebestrijding en werkzaamheden voor de Eerste Lijn Service. In totaal werken er twaalf medewerkers op de afdeling. Binnen je functie werk je zelfstandig en leg je verantwoording af aan het afdelingshoofd.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact: Gerard Parlevliet, hoofd storingsdienst/ruimtebeheer, afdeling Infra

g.l.parlevliet@lumc.nl

Solliciteren