HR-adviseur

Management & bedrijfsvoering

Je functie

Als HR-adviseur neem jij een sleutelpositie in waarbij jij het management van een aantal afdelingen ondersteunt en adviseert bij het uitvoeren en het verder ontwikkelen van het personeelsbeleid. Ben jij een strateeg, sparringpartner, expert en regelaar in één? Dan ben jij de HR-adviseur die wij zoeken!

In het kort

• Je adviseert en ondersteunt verschillende afdelingen op het gebied van personeelsbeleid
• Je begeleidt reorganisatie- en veranderprocessen
• Je hebt een flinke dosis HR kennis en ervaring binnen een complexe organisatie

Wat ga je doen?

Als hands-on HR-adviseur ondersteun en adviseer je zowel het hoger- als middenmanagement van een aantal vaste afdelingen van divisie 4. Als HR-professional ben jij gewend om op uiteenlopende niveaus en over variërende onderwerpen gevraagd en ongevraagd te adviseren. Denk bijvoorbeeld aan vraagstukken op het gebied van rechtspositie, ziekteverzuimbegeleiding en preventie, duurzame inzetbaarheid, functiewaardering en beloning, functioneringsvraagstukken en team- en samenwerkingsvraagstukken. In LUMC-brede werkgroepen lever je een actieve bijdrage aan de ontwikkeling en invoering van nieuw HR-beleid en denk je mee over de ontwikkeling en inzet van HR-instrumenten en -systemen. Daarnaast neem je binnen ons HR-team een of meerdere kennisthema’s voor je rekening en ontwikkel en geef je binnen de divisie workshops over actuele onderwerpen.  

Wat vragen wij?

Naast een opleiding op minimaal hbo-niveau op het gebied van personeel en organisatie heb je minimaal vijf jaar ervaring met advisering van hoogopgeleide professionals in een grote, complexe organisatie. Je hebt dusdanige voelsprieten ontwikkeld die je helpen de organisatie goed te kunnen doorgronden. Doordat je gewend bent (en plezier hebt in) te schakelen tussen uiteenlopende tactische en operationele vraagstukken, ligt tegelijkertijd je werk- en leertempo hoog. Je haalt je energie uit hands-on advieswerk. Hierbij verlies je het grotere geheel niet uit het oog. Je mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden sluiten aan bij het academisch werk- en denkniveau van je klantenkring. Je hebt een open en collegiale stijl van samenwerken waarin het delen van kennis en kunde vanzelfsprekend is. Tot slot helpen je humor en zelfreflectie je bij het in het juiste perspectief blijven zien van de dynamiek en hectiek van je positie en invloed binnen de organisatie.

Meer informatie

Een assessment kan tot de procedure behoren.

Referenties worden opgevraagd.

Evelien Luijt, recruiter

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je maakt deel uit van het HR-team van het bureau Bedrijfsvoering van divisie 4. Dit team bestaat uit twee HR-adviseurs, een HR-coördinator en drie HR-assistenten. Het team kenmerkt zich door een plezierige en open werksfeer waar volop ruimte is om van elkaar te leren. Het is een team met gezonde ambitie. Vanuit een professionele, maar ook pragmatische blik, wordt steeds de juiste aansluiting gezocht met de lijn. Partnership vormt hiervoor de basis. De divisie waar je komt te werken bestaat uit 17 afdelingen en ca. 1900 medewerkers (1550 fte, waarvan meer dan 50 procent werkzaam is op de kerntaak wetenschappelijk onderzoek). Het bureau Bedrijfsvoering ondersteunt diverse disciplines van de bedrijfsvoering, zowel op afdelings- als op divisieniveau en wordt aangestuurd door de manager bedrijfsvoering.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact: Nathalie Roosdorp, coördinator HR, Bureau Bedrijfsvoering Divisie 4
071 526 95 66
n.roosdorp@lumc.nl

Solliciteren