Ervaringen met een polikliniek

Hebt u een polikliniek bezocht? Dan horen wij graag hoe u uw bezoek heeft ervaren. Door uw ervaring met ons te delen, kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

De BeterMeter invullen             

U kunt uw ervaring delen door anoniem een korte enquête in te vullen. Kies vervolgens de polikliniek die u hebt bezocht. 

Wat komt er uit de BeterMeter?

Tussen juni 2017 en februari 2018 hebben we op de poliklinieken vragen gesteld over de nieuwe bewegwijzering in het LUMC. Klik op de afbeelding hiernaast en lees wat er goed gaat, wat er beter kan en waar wij aan werken. Vanaf maart 2018 gaan de vragen over het LUMC-restaurant.

Benieuwd wat de polikliniek met uw feedback doet? Bekijk de resultatenposter op de polikliniek.

Hebt u nog vragen?

Vragen over dit onderzoek kunt u stellen via patientervaringen@lumc.nl. Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 09.00 – 12.00 uur op telefoonnummer 071 52 96744. Als u een persoonlijke klacht wilt indienen over onze zorg, dan kunt u dit doen via de klachtenregeling van het LUMC.