Ervaringen met het LUMC

Hebt u een polikliniek of verpleegafdeling bezocht? Dan horen wij graag hoe u uw bezoek heeft ervaren. Door uw ervaring met ons te delen, kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

De BeterMeter invullen             

Deel uw ervaring door een aantal vragen te beantwoorden. Dit is natuurlijk vrijwillig en anoniem.

Wat doen wij met de resultaten?

We hebben onlangs op de poliklinieken vragen gesteld over de vrijwilligers die helpen de aanmeldzuilen in de centrale hal. Klik op de figuur hiernaast en lees wat er goed gaat, wat er beter kan en waar wij aan werken. Op dit moment gaan de twee vragen over het gebruik van de aanmeldzuilen zelf. De resultaten van eerdere thema’s kunt u ook bekijken:

Benieuwd wat de afdelingen met de feedback doen? Bekijk de posters die in het LUMC op de afdelingen hangen.

Vragen of opmerkingen?

Wij zijn bereikbaar via patientervaringen@lumc.nl. U kunt ook bellen op maandag, dinsdag en donderdag van 09.00 – 12.00 uur op telefoonnummer 071 52 96744. Als u een klacht wilt indienen over onze zorg, dan kunt u dit doen via de klachtenregeling van het LUMC.