Ervaringen met het LUMC

Hebt u een polikliniek of verpleegafdeling bezocht? Dan horen wij graag hoe u uw bezoek heeft ervaren. Door uw ervaring met ons te delen, kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

De BeterMeter invullen             

Klik hier om een aantal vragen in te vullen over uw ervaring. Dit is natuurlijk vrijwillig en anoniem.

Wat doen wij met de resultaten?

Tussen maart 2018 en juni 2018 hebben wij op de poliklinieken vragen gesteld over het LUMC-restaurant en de coffee corner. Klik op de figuur hiernaast en lees wat er goed gaat, wat er beter kan en waar wij aan werken. Nu gaan de twee vragen over het patiëntportaal. De resultaten van eerdere thema’s kunt u ook bekijken: 

Benieuwd wat de afdelingen met de feedback doen? Bekijk de posters op de afdelingen.



Vragen of opmerkingen?

Wij zijn bereikbaar via patientervaringen@lumc.nl. U kunts ook bellen op maandag, dinsdag en donderdag van 09.00 – 12.00 uur op telefoonnummer 071 52 96744. Als u een klacht wilt indienen over onze zorg, dan kunt u dit doen via de klachtenregeling van het LUMC.