Coördinator Magazijn en Goederenontvangst

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Voor het team Magazijn en Goederenontvangst zijn wij opzoek naar een coördinator. Heb jij ervaring in de logistiek? Ben jij stressbestendig, sta je stevig in je schoenen en lijkt het je interessant om voor de grootste werkgever van de Leidse regio te werken? Lees dan snel verder!

In het kort

• Je geeft leiding aan ongeveer vijftien collega’s
• Je fungeert als eerste aanspreekpunt bij operationele problemen in (teamoverstijgende) processen
• Als er zich operationele problemen voordoen los jij deze op of doe je voorstellen voor oplossingen aan de teamleider
• Je informeert de teamleider over lopende zaken in het logistieke proces
• Je draagt zorg voor het uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden in het ditzelfde proces 

Wat ga je doen?

Als coördinator Magazijn en Goederenontvangst ben je verantwoordelijk voor het operationeel aansturen van logistieke medewerkers, het geven van instructies, en het bewaken van de dagelijkse voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden. Je werkt waar nodig mee en bewaakt de naleving van werkinstructies en standaardprocedures. Je helpt mee in het actualiseren en onderhouden van de werkinstructies. Ook houd je toezicht op het op orde houden van de hulpmiddelen en de werkplekken. Daarnaast kom je met voorstellen en implementaties die bijdragen aan verbeteringen in de eigenwerkeenheid.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega met minimaal een diploma op mbo-niveau. Je hebt kennis van interne procedures en regelgeving en van logistieke processen. Je hebt ervaring met inkoop-logistieke applicatiesystemen. Het hebben van een diploma Stapelaar of Heftruck is een pre. Omdat we een servicegerichte afdeling zijn, is een dienstverlenende houding essentieel. Goede communicatieve en sociale vaardigheden zijn dan ook een must, net als een klantvriendelijke instelling. Om het proces feilloos te laten verlopen, moet je bovendien goed in een team kunnen werken en gemotiveerd zijn om mee te denken over verbeteringen in het werkproces. Tot slot verwachten wij dat je op een integere wijze omgaat met privacygevoelige informatie binnen het LUMC.

Meer informatie

Voor deze functie kunnen wij referenties opvragen.  

Frans en Marjolijn 

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

De afdeling Logistiek maakt deel uit van het Facilitair Bedrijf en vervult alle logistieke activiteiten binnen het LUMC. Het is een servicegerichte afdeling die alle afdelingen binnen het LUMC ondersteunt. Je werkt binnen het team Goederenlogistiek samen met circa 25 vaste medewerkers. De werkzaamheden van het team worden dagelijks tussen 06.00 en 16.00 uur uitgevoerd.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact: Cor van der Meij, teamleider Logistiek
071 526 27 38

Solliciteren