Webmaster/Online Adviseur

Management & bedrijfsvoering

Je functie

Tegenwoordig is het gebruik van digitale tools niet meer weg te denken. Krijg jij energie van het adviseren over het inzetten van digitale kanalen en heb jij een eigen visie? Ben je daarnaast ook nog communicatief vaardig en neem jij gemakkelijk initiatief ? Dan zoeken wij jou!

In het kort

- Een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid zijn jou op het lijf geschreven
- Analytisch denken in combinatie met planmatig werken zijn onderdeel van jouw kernkwaliteiten
- Je combineert digitale kennis met communicatie en marketing expertise
- Je hebt een afgeronde hbo/wo-opleiding (digitale) communicatie (of vergelijkbaar)
- Enkele jaren werkervaring in een adviserende functie is een vereiste
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar

Wat ga je doen?

Binnen het LUMC ben jij de schakel tussen het directoraat Communicatie en het directoraat IT&DI. Als webmaster/online adviseur houd je je bezig met  onze online communicatie. Dit doe je door middel van het beheren van de website, lumc.nl, en ons intranet, Albinusnet. Verder adviseer je over  de inzet en het gebruik van digitale kanalen en tools. Dagelijks zijn er stand-up meetings met de redactie en team Woordvoering. Daarnaast heb je korte lijnen met het projectteam dat werkt aan de nieuwe website.

Wat vragen wij?

De webmaster/online adviseur die wij zoeken heeft  minimaal een hbo-opleiding afgerond, bij voorkeur op het gebied van Communicatie. Ook heb je bij enkele jaren ervaring als online communicatie adviseur.. Zelfstandig, communicatief vaardig en analytisch zijn woorden die jou omschrijven. Ten slotte ben je een enthousiaste collega die beschikt over veel overtuigingskracht. Je kunt goed prioriteren stellen en werkt planmatig, ook onder druk. Je bent analytisch sterk en hebt ervaring met database en data-analyses. De combinatie van deze kennis en vaardigheden maakt jou de perfecte adviseur voor onze directoraten.

Meer informatie

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je werkplek is het directoraat Communicatie, dat valt onder de Raad van Bestuur. Je werkt nauw samen met een multidisciplinair team van collega’s bestaande uit web- wetenschaps- en social media -redacteuren, en interne en externe communicatieadviseurs/woordvoerders. Dagelijks werken we aan verbindende online en offline communicatie met de diverse stakeholders van het LUMC in een continu veranderende omgeving. We adviseren de Raad van Bestuur en het management van de organisatie over reputatie-, stakeholder- en issuemanagement, en strategisch marketing- en communicatiebeleid. Daarnaast ondersteunen we afdelingen en collega-directoraten bij interne en externe communicatievraagstukken. Wij geloven dat gerichte, transparante en tijdige communicatie bijdraagt aan de verbetering van de gezondheidzorg en de gezondheid van mensen.

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze pensioenregeling bij het ABP, waarbij het LUMC maar liefst 70% van je pensioenpremie betaalt en je netto meer salaris over houdt.

Contact: Hennie Castelein, Woordvoerder/MT DirCOMM a.i., directoraat Communicatie
06 - 15128220
h.p.castelein@lumc.nl

Solliciteren