Organisator Nascholing

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Ben jij een planmatige alleskunner? Draai jij je hand niet om voor het organiseren van (online) nascholingen of symposia? Ben jij als organisator nascholing in staat een project van A tot Z tot in de puntjes te verzorgen, maar weet jij ook te improviseren bij onverwachte veranderingen? Solliciteer dan snel op deze functie!

In het kort

• Van plannen tot uitvoering; jij bent verantwoordelijk voor de organisatie van (online) nascholingsactiviteiten;
• Je organiseert cursussen en symposia en je biedt ondersteuning aan cursuscommissies;
• Je bent handig met diverse administratieve systemen en videomeeting platforms;
• Je bent accuraat, klant- en servicegericht en kunt goed omgaan met piekbelasting. 

Wat ga je doen?

Je organiseert zelfstandig en proactief nascholingsactiviteiten op basis van vastgestelde procedures. Je zorgt voor de inhoudelijke, logistieke én publicitaire planning en begeleiding van zowel on site als online cursussen en symposia. Je weet hierbij meerdere ballen in de lucht te houden en de verschillende tijdlijnen te bewaken. Ook toezicht houden op de cursusbudgetten, het evalueren van nascholingsbijeenkomsten en de implementatie van de evaluatieresultaten behoren tot jouw takenpakket. Je werkt hierbij actief samen met de accountmanager of coördinator nascholing, de administratief medewerkers en je collega organisatoren nascholing. Verder bied je administratieve en organisatorische ondersteuning aan cursuscommissies, bestaande uit (medische) professionals, zowel afkomstig uit het LUMC als van externe instellingen.

Wat vragen wij?

Je beschikt over hbo-denkniveau met minimaal een afgeronde mbo-opleiding en hebt ruime ervaring in het organiseren van (online) cursussen/symposia. Videomeeting platforms en polling tools hebben voor jou geen geheimen. Jouw taalvaardigheden in zowel het Nederlands als Engels zijn fundamenteel in de organisatie van (inter) nationale cursussen en symposia. Ervaring met Moodle (digitale leeromgeving) is een pre. Daarnaast kun je goed omgaan met diverse administratieve systemen. Je bent accuraat, klant- en servicegericht en kunt goed omgaan met piekbelasting. In je werkwijze ben je initiatiefrijk, proactief en probleemoplossend. Plannen en organiseren zijn je op het lijf geschreven. Tot slot ben je representatief en functioneer je goed in een team.

Meer informatie

Voor deze functie kunnen wij referenties opvragen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.  

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

De afdeling Boerhaave Nascholing is onderdeel van het Directoraat Onderwijs en Opleidingen (DOO). Op onze afdeling zijn een accountmanager, twee coördinatoren nascholing, meerdere organisatoren nascholing en  administratieve medewerkers werkzaam. Gezamenlijk faciliteert onze afdeling het organiseren van ruim 200 kwalitatieve en geaccrediteerde nascholing vóór en dóór (medische) professionals. Onze nascholingen richten zich op verschillende doelgroepen, variërend van huisartsen, medisch specialisten, medisch wetenschappelijk onderzoekers, artsen in opleiding tot PhD-kandidaten. De afdeling is gevestigd in het tegenover het LUMC gelegen monumentale Poortgebouw.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.  

Contact: dr. Kim Habets, Hoofd Boerhaave Nascholing

k.l.l.habets@lumc.nl

Solliciteren