Opname- en OK-planner Opnamebureau

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Wij zijn op zoek naar een energieke planner die in staat is om voor verschillende specialismen zorgvraag en -aanbod op elkaar af te stemmen. Ben jij organisatorisch sterk, behoud je het overzicht en weet je optimaal capaciteit te benutten? Dan zoeken we jou!

In het kort

• Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de opname- en OK-planning van meerdere specialismen
• Je bent ten aanzien van de planning een vraagbaak en stuurt bij waar nodig
• Voor de patiënten ben je het eerste aanspreekpunt over diverse, aan planning gerelateerde, onderwerpen
• Je bent een bemiddelaar tussen de verschillende afdelingen en specialismen  

Wat ga je doen?

Als planner maak je samen met je collega’s de opname- en OK-planning voor diverse specialismen (Heelkunde, Orthopedie, Urologie en Plastische Chirurgie) binnen het LUMC, waarbij ieder een eigen aandachtsgebied heeft. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk benutten van de capaciteit en voor een verantwoorde opnameverdeling. Zodra je (logistieke) problemen signaleert, stuur je bij en zorg je ervoor dat dit opgelost wordt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een deel van de logistieke en administratieve taken voor en na de operatie van een patiënt. Dit betekent dat je voor de patiënt het eerste aanspreekpunt bent als het gaat over bijvoorbeeld de planning van de ingreep, afspraken die hieraan voorafgaan of het verloop van de wachttijd. Beheer van de wachtlijst en informeren van stakeholders over een significante toename of afname hiervan valt ook onder jouw verantwoordelijkheden. Tot slot fungeer je als schakel tussen de verschillende specialisten en disciplines.

Wat vragen wij?

De planner die wij zoeken is de spin in het web rondom opname- en OK-planning. Je voelt je als een vis in het water in de operationele planning en je wil bijdragen aan het verder optimaliseren van het planningsproces. Je bent een energieke, doortastende en stressbestendige collega met hbo-werk- en denkniveau. Je hebt ervaring met het ziekenhuisinformatiesysteem (HiX of een vergelijkbaar systeem). Ook heb je aantoonbaar kennis van medische terminologie en heb je bij voorkeur minimaal de vakopleiding Opnameplanner van Hello! Planner behaald of ben je bereid deze te volgen. Verder ben je organisatorisch sterk en nauwkeurig en kun je proactief samenwerken en initiatief nemen. Daarnaast ben je klantvriendelijk en communicatief vaardig in woord en geschrift, en ga je slagvaardig en probleemoplossend te werk. Je kunt op opbouwende manier feedback geven en staat zelf ook open voor het ontvangen van hiervan. Herken jij jezelf in deze beschrijving? Dan zien we graag je sollicitatie verschijnen!

Meer informatie

De eerste sollicitatieronde vindt plaats op maandag 20 juni. De tweede sollicitatieronde bestaat uit een assessment en een dagdeel meelopen op de afdeling.

In eerste instantie krijg je een contract aangeboden voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling. Het salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring. Je zult ingeschaald worden in schaal 7 (min. 2.497,- en max. €3.355,- ) volgens de CAO UMC. Het genoemde bedrag is het maximum bruto bedrag gebaseerd op een fulltime dienstverband.

Je werkdagen zijn in elk geval woensdag en vrijdag, de derde dag is in overleg af te spreken.

Voor deze vacature worden referenties opgevraagd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Frouzan Soltani

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je gaat aan de slag voor het Opnamebureau Heelkunde-Orthopedie-Urologie-Plastische Chirurgie. Deze afdeling werkt nauw samen met het capaciteitscentrum en onderscheidt zich door een brede, specialisme-overstijgende kijk op opname- en OK-planning. Om als planner op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen je vakgebied zijn er diverse netwerkgroepen, speciaal voor planners die willen deelnemen aan inspirerende activiteiten op het gebied van planning in de zorg. Door het uitwisselen van kennis en ervaringen en het opdoen van contacten buiten de eigen afdeling helpen we elkaar bij het effectief inzetten van resources en ontwikkelen van beleid.

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering, fiscale uitruilregeling woon-/werkverkeer en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze aantrekkelijke fietsregeling en is het mogelijk om in je pauze heerlijk te eten in het bedrijfsrestaurant waar onze producten vers bereid worden.

Contact: Suzanne van der Kraan, manager Opnamebureau en Transferbureau,
071 529 67 45
svanderkraan@lumc.nl

Solliciteren