Managementassistent zorg

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Beschik je over hbo-werk- en denkniveau, heb je ervaring als managementassistent en zoek je een uitdagende functie? Of sta je aan het begin van je carrière en heb je uitstekende ideeën over hoe je deze functie vorm kunt geven? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In het kort

• Je ondersteunt de manager zorg van divisie 2
• Jouw takenpakket bevat secretariële, administratieve, organisatorische en projectmatige taken
• Je ondersteunt het  Capaciteitscentrum op het gebied van communicatie en projectondersteuning
• Je weet prioriteiten te stellen, werkt nauwkeurig, bent discreet en sensitief
• Je hebt plezier in je werk en je vindt het leuk net dat stapje extra te zetten

Wat ga je doen?

In deze uitdagende functie zorg je voor professionele en proactieve ondersteuning van de manager zorg. Je bent verantwoordelijk voor  alle secretariële, administratieve, organisatorische en projectmatige taken. In deze rol ben je zowel  het eerste aanspreekpunt voor interne  als voor externe partijen. Je stelt prioriteiten, beheert de mailbox en bent verantwoordelijk voor het agenda beheer. Je weet als geen ander het overzicht te bewaren en bewaakt de opvolging van acties en afspraken. Daarnaast zorg je voor de voorbereiding en van vergaderingen en andere bijeenkomsten en indien nodig de verslaglegging daarvan. Verder bied je ondersteuning aan het LUMC Capaciteitscentrum. Binnen deze jonge en groeiende afdeling ontwikkelen we veel nieuwe initiatieven rondom capaciteitsmanagement. Periodiek ondersteun je op het gebied van projecten en communicatie.

Wat vragen wij?

De managementassistent die wij zoeken  beschikt over hbo-werk- en denkniveau en heeft de opleiding tot managementassistent (of een andere relevante opleiding) afgerond. Je hebt  ervaring als managementassistent binnen een dynamische en complexe organisatie of je staat aan het begin van je carrière en hebt uitstekende ideeën hoe je deze functie in kunt vullen. Je ziet het als een uitdaging om in te spelen op de dynamiek van de dag en vindt het leuk net dat stapje extra te zetten. Belangrijk binnen deze functie is dat je in staat bent de juiste prioriteiten te stellen en proactief structuur aanbrengt. Je bent handig met ICT- en andere digitale mogelijkheden. Verder kun je omgaan  met complexe processen en dossiers. Je bent sensitief en discreet. Beheersing van de Engelse taal is een pre. Je kunt hoofdzaken van bijzaken onderscheiden en onder druk werken. Je vindt het leuk om het voortouw te nemen. Je hebt plezier in het werken binnen een team en levert actief een bijdrage aan de gezamenlijkheid. Ten slotte herken je jezelf in de volgende kenmerken: openheid, humor, nuchterheid, integriteit en loyaliteit.

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen we referenties opvragen.

De sollicitatieprocedure bestaat uit twee rondes.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Judith van Heijningen 608 x 400

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

De manager zorg geeft leiding aan het management van de verpleegafdelingen, de interdivisonele centra, het LUMC Capaciteitscentrum en de dienst Diëtetiek, Maatschappelijk werk en Patiëntenservice. De  manager zorg is lid van het divisiebestuur bestaande uit de divisievoorzitter, manager zorg, manager bedrijfsvoering en portefeuillehouder onderwijs. Divisie 2 bestaat uit de afdelingen Diëtetiek, Maatschappelijk werk en Patiëntenservice, Geestelijke verzorging, Hematologie, Infectieziekten, Interne Geneeskunde (Acute Geneeskunde, Endocrinologie, Nierziekten, Ouderengeneeskunde, Trombose & Hemostase), Klinische Epidemiologie, Longziekten, Maag, Darm- en Leverziekten, Medische Oncologie, Radiologie en Reumatologie.  Dit betreft de stafafdelingen en de daaraan gerelateerde klinieken, poliklinieken en laboratoria. In de divisie werken ongeveer 1400 mensen. Samen met de managementassistent van de manager bedrijfsvoering vorm je één secretariaat. Vanzelfsprekend vervang je jouw collega bij afwezigheid en ondersteun je elkaar. In deze functie is er de mogelijkheid om ook deels vanuit huis te werken.

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze pensioenregeling bij het ABP, waarbij het LUMC maar liefst 70% van je pensioenpremie betaalt en je netto meer salaris over houdt.

Contact: Wouter Dannenberg, manager zorg divisie2
071 526 22 45
E-mail: W.J.Dannenberg@lumc.nl

Solliciteren