Managementassistent Directeur DKP

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Beschik je over hbo-werk-en denkniveau, neem je ruime ervaring als managementassistent met je mee én houd je van afwisselend werk en snel schakelen? Dan ben jij de managementassistent die wij zoeken!

In het kort

• Je ondersteunt de directeur van DKP en de medisch directeur van het LUMC
• Je zult secretariële, administratieve, organisatorische en voorbereidende taken uitvoeren
• Je bent representatief, servicegericht, flexibel en je bezit de creativiteit om te improviseren
• Je houdt van afwisselend werk en snel schakelen 

Wat ga je doen?

Als managementassistent ondersteun je de directeur van DKP en de medisch directeur van het LUMC. Op professionele wijze ondersteun je de directeuren met alle secretariële, administratieve, organisatorische en voorbereidende taken. Je regelt interne en externe complexe afspraken, beoordeelt aanvragen op prioriteit, beheert de agenda(s), bewaakt de opvolging van acties en afspraken, verzorgt inkomende/uitgaande mail en post en stelt correspondentie op en zorgt voor de organisatie en voorbereiding. Verder zorg je voor de organisatie en, waar nodig, verslaglegging van vergaderingen en andere bijeenkomsten. Je bent intermediair in de communicatie met diverse interne en externe contacten op verschillende niveaus in de organisatie. Je vervult deze functie samen met een andere collega en samen realiseren jullie een goed georganiseerde en klantgerichte dienstverlening.

Wat vragen wij?

Je hebt tenminste hbo werk- en denkniveau, een opleiding tot managementassistent gevolgd en ruime ervaring opgedaan als managementassistent in een dynamische omgeving. Je houdt van afwisselend werk en snel schakelen en ziet het als een uitdaging om in te spelen op de dynamiek van de dag en nét dat stapje extra te zetten. Je kunt omgaan met complexe processen en dossiers, waarbij je je bewust bent van je positie en je omgeving. Je gaat integer en discreet te werk. Met gevoel voor tact en verhoudingen ga je gemakkelijk met mensen om. Je kunt goed hoofdzaken van bijzaken onderscheiden en werkt uitstekend onder druk. Verder heb je ruime ervaring in het stellen van prioriteiten. Je weet wat er speelt en bent in staat hier proactief op in te spelen en kunt waar nodig structuur aanbrengen. Daarnaast ben je representatief, servicegericht, flexibel en bezit je de creativiteit om te improviseren. Je bent digitaal vaardig, volgt de ontwikkelingen op dit gebied en maakt je nieuwe programma’s snel eigen.

Meer informatie

Voor meer informatie over de vacature kun je ook contact opnemen met Petra van der Raad, telefoon 06-537 362 52, e-mail: p.j.m.van_der_raad@lumc.nl  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je maakt onderdeel uit van een duo dat de directeur DKP en de medisch directeur DKP ondersteunt.

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze pensioenregeling bij het ABP, waarbij het LUMC maar liefst 70% van je pensioenpremie betaalt en je netto meer salaris over houdt.

Contact: mw. Ingeborg Steneker, directeur DKP
071-526 52 94
e-mail: I.steneker@lumc.nl  

Solliciteren