HR-assistent

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Ben jij een echte ‘pietje-precies’ die ook vaart kan maken en snel kan schakelen? Wil je daarnaast werken in een echte medische onderzoekomgeving met gedreven, hoog opgeleide professionals die het onmogelijke mogelijk proberen te maken? Dan is deze tijdelijke functie als HR-assistent wat voor jou!

In het kort

• Je bent het aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen
• De snelle en nauwkeurige verwerking van personele mutaties valt binnen jouw takenpakket
• Je weet hoe je regelingen en wetgeving op het gebied van HR moet toepassen en uitvoeren
• Je krijgt een aanstelling voor de periode van 15 februari tot 1 juli 2021 

Wat ga je doen?

Als HR-assistent ondersteun je de HR-adviseurs en ben je het eerste aanspreekpunt en gezicht voor een aantal vaste afdelingen binnen divisie 4 van het LUMC. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit snelle en accurate verwerking van personele mutaties op het gebied van in-, door-, en uitstroom coördinatie van werving- en selectieprocessen en het uitvoering geven aan zaken op het gebied van wet- en regelgeving. Voor HR-gerelateerde vragen ben je voor collega’s de aangewezen persoon om naartoe te gaan en adviseer je leidinggevenden over de juiste toepassing en uitvoering van regelingen en wetgeving. Je vormt samen met je twee collega HR-assistenten een hecht team.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een collega met een afgeronde mbo-opleiding (bij voorkeur richting HRM) en enkele jaren relevante werkervaring. Je bent proactief en je hebt lef: je durft initiatief te nemen en mee te denken over uiteenlopende HR-vraagstukken. Dit betekent dat je ook goed kunt samenwerken en gevoel hebt voor (bestuurlijke)verhoudingen. Je kunt goed plannen en organiseren, en prioriteren gaat je makkelijk af. Daarnaast ben je sociaal vaardig en representatief. Met je gevoel voor humor draag je bij aan de ontspannen, positieve werksfeer in ons team. Herken jij je in dit profiel? Dan hopen we dat je vandaag nog solliciteert!

Meer informatie

Dit is een tijdelijke functie ter vervanging van zwangerschapsverlof. Je krijgt een aanstelling voor de periode van 15 februari 2021 tot 1 juli 2021 voor 24 uur per week.

Voor deze vacature kunnen we referenties opvragen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vanessa Lugthart

Vanessa Lugthart

'We hebben allemaal ons eigen vakgebied, maar samen maken we één LUMC’

Je werkplek

Je gaat deel uitmaken van de sectie HR van het bureau Bedrijfsvoering van divisie 4. De sectie HR bestaat uit drie adviseurs, een coördinator en drie assistenten. Divisie 4 heeft circa 17 afdelingen met in totaal ongeveer 1900 medewerkers (waarvan een groot deel zich richt op wetenschappelijk onderzoek en een ander deel werkzaam is in een van de medische laboratoria). Het bureau Bedrijfsvoering ondersteunt de diverse onderdelen van de bedrijfsvoering, zowel op afdelings- als op divisieniveau. Aan het hoofd van het bureau Bedrijfsvoering staat de manager Bedrijfsvoering, die samen met de medewerkers van het bureau staat voor aantoonbaar klantgericht werken.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Als je aangesteld wordt als HR-assistent krijg je een tijdelijk contract.

Contact: Nathalie Roosdorp, coördinator HR divisie 4
071 526 95 66

Solliciteren