Business Controller

Management & bedrijfsvoering

Je functie

Wil jij als financial aan de slag bij de meest aantrekkelijke non-profit werkgever van Nederland? Pas jij jouw analytische skills graag toe op de effectiviteit binnen de zorg, onderwijs en onderzoek? En weet jij cijfers om te zetten in een helder advies? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren voor de functie van business controller.

In het kort

• Je beheert en analyseert de ICT financiën binnen het LUMC
• Je beheert en analyseert de financiën van een of meer directoraten
• Je bent de accountmanager voor een van een of meer directoraten van het LUMC

Wat ga je doen?

Als business controller binnen het directoraat Financiën adviseer je op het gebied van ICT. Daarnaast ben je in eerste instantie de business controller van de directeur IT&DI (Informatie Technologie & Digitale Innovatie). De mogelijkheid bestaat dat je ook andere directoraten onder jouw beheer krijgt. Verder draag je bij aan het onderhouden en verbeteren van de integrale managementinformatie.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een financial die beschikt over universitair werk- en denkniveau. Je neemt een aantal jaar relevante werkervaring mee en kan hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden. Je weet je weg te vinden in operationele en financiële vraagstukken, beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een scherpe analytische blik, met oog voor de context. Ook heb je een feilloos gevoel voor politieke verhoudingen en belangen. Oftewel, jij bent een gedreven Concern Controller met het hart op de juiste plek!

Meer informatie

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Lars Meijer

Lars Meijer

“Hier voel ik me van toegevoegde waarde voor de samenleving.”

Je werkplek

Op financieel gebied komen er uitdagingen op het LUMC af. Bij onveranderd beleid zullen de kosten sneller stijgen dan de baten. Daarom is het van belang te blijven streven naar efficiency, zodat middelen vrijgespeeld kunnen worden ter financiering van nieuwe ontwikkelingen en innovatie. De centrale afdeling Planning & Control binnen het directoraat Financiën is de spil qua financieel beleid naar zowel de organisatie zelf (divisies, directoraten en RvB) als naar externe financiële spelers van het LUMC (bijvoorbeeld de NFU, NZA en ziekenhuizen in de regio).

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze pensioenregeling bij het ABP, waarbij het LUMC maar liefst 70% van je pensioenpremie betaalt en je netto meer salaris over houdt.

Contact: Roger Eussen, Waarnemend Manager Planning & Control, Planning & Control
071-5265841
r.b.c.a.eussen@lumc.nl

Solliciteren