Adviseur Recruitment

Management & bedrijfsvoering

Je functie

In de huidige arbeidsmarkt is het aantrekken en vinden van het juiste talent elk dag weer een nieuwe uitdaging! Krijg jij energie van het adviseren van vacaturehouders, heb jij ervaring met employer branding en heb jij affiniteit met de zorg? Ben jij daarnaast hands-on en  communicatief vaardig? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In het kort

•Je bent het aanspreekpunt en sparringpartner voor onze afdelingen
.•Je bent op de hoogte van recruitmenttrends en signaleert verbeteringen
•Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
•Je zorgt ervoor dat ons ATS (Applicant Tracking System) up-to-date is
•Je hebt ervaring met het inzetten van diverse wervingskanalen

Wat ga je doen?

De juiste talenten aantrekken en behouden in deze snel veranderende arbeidsmarkt wordt hét speerpunt voor het LUMC in de komende jaren. Je levert als adviseur recruitment een cruciale bijdrage aan de positionering van het LUMC als topwerkgever binnen Nederland en op internationaal vlak. Je staat in het hart van de organisatie, waarbij je contact hebt met de vacaturehouders van verschillende afdelingen. Hierin staan het bespreken van de wervingsstrategie en het bereiken van de juiste kandidaten centraal. Daarnaast schrijf je vacatureteksten, interview je collega’s en creëer je content voor onze eigen website en meerdere social media kanalen. Bovenal richt je je op het inzetten van de beste wervingskanalen, zoals LinkedIn, Instagram, Facebook en vakgerichte websites, en ben je proactief betrokken bij het sourcen van specifieke profielen. Met als hoofddoel het vervullen van onze vacatures. Wij werken vanuit een ATS, Recruitee, en je bent medeverantwoordelijk voor het bijwerken van gegevens hierin. Dit betekent dat je de kwaliteit en de snelle doorlooptijd van de selectieprocedures actief bevordert en borgt. Je genereert en analyseert relevante data en vertaalt deze naar effectieve en efficiënte uitvoering van onze selectieprocessen. Deze informatie, gecombineerd met jouw kennis en ervaring, gebruik je bij het adviseren van jouw vacaturehouders. Daarnaast pak je overkoepelende projecten op om onder andere de afdeling verder te professionaliseren.

Wat vragen wij?

Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond, daarnaast heb je drie jaar ervaring als recruiter en wil je je in de breedte ontwikkelen. Hierdoor weet je  welke wervingskanalen je in moet zetten om succesvol te zijn in het recruitmentvak en heb je ervaring met employer branding. Verder is het een pre als je affiniteit hebt met de zorg.  Ook ben je in staat om weloverwogen advies uit te brengen, denk je in oplossingen en ben je resultaatgericht. Communiceren op verschillende niveaus gaat je gemakkelijk af en je weet snel je weg te vinden in een grote organisatie. Je ziet het als een uitdaging om schaars talent te vinden en vervolgens te enthousiasmeren. Uiteraard heb je een vlotte pen en weet je wervende teksten en boeiende verhalen te schrijven. Het is hierbij belangrijk dat je uitstekende beheersing hebt van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.

Meer informatie

Voor vragen kun je ook contact opnemen met Noëmi Schaapveld, adviseur recruitment, e-mail: n.p.a.schaapveld@lumc.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Als adviseur recruitment maak je onderdeel uit van de afdeling HRM en ben je onderdeel van het IDU (In-, Door- en Uitstroom) team. Dit team is verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe collega’s, maar richt zich (in samenwerking met het loopbaancentrum) ook op het behouden en ontwikkelen van collega’s. Het is onze missie om het LUMC als aantrekkelijke werkgever te positioneren en om medewerkers van ons academisch medisch centrum te binden en boeien. Op dit moment wordt de dienstverlening opnieuw gepositioneerd waardoor er veel ruimte is voor jouw input. Ons team bestaat uit één coördinator, twee adviseurs recruitment, één managementassistent, één werkstudent en twee loopbaanadviseurs. We zijn een divers team dat veel met elkaar samenwerkt. Er heerst een informele werksfeer waar hard werken en veel plezier elkaar afwisselen. Daarnaast hebben we gezellige teamuitjes, waarbij een creatieve input vanuit jou van harte welkom is. De functie wordt hybride ingevuld, wat betekent dat je deels in het LUMC en deels vanuit huis werkt. We werken als team minimaal twee dagen gezamenlijk op het LUMC, de andere dagen kun je thuis aan de slag of alsnog kiezen voor werken in het LUMC.

Carrière in het LUMC

Grensverleggend beter worden; dat is onze missie. Dit geldt niet alleen voor de zorg, maar ook voor onze medewerkers. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook kun je gebruikmaken van onze pensioenregeling bij het ABP, waarbij het LUMC maar liefst 70% van je pensioenpremie betaalt en je netto meer salaris over houdt.

Contact: Hanneke Lobatto, coördinator Recruitment en Arbeidsmarkt.

e-mail: werkenbijhet@lumc.nl

Solliciteren