IT Servicedeskmedewerker

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Wil jij werken op een door innovatie gedreven IT-afdeling? En vanuit jouw expertise het verschil maken in onze zorg? Dat kan! De afdeling Informatie Technologie & Digitale Innovatie (IT&DI) zoekt een servicedeskmedewerker. Kom jij ons team versterken?

In het kort

• Je komt te werken op een toekomstgerichte IT-afdeling
• Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers bij IT-problemen en vragen
• Je voert eerste- en tweedelijns werkzaamheden uit
• Soms heb je buiten kantoortijden een bereikbaarheidsdienst
• Je hebt affiniteit met IT, maar niet noodzakelijk een IT-opleiding

Wat ga je doen?

Je bent als IT servicedeskmedewerker hét aanspreekpunt voor IT-problemen en vragen van de eindgebruikers in het LUMC. Samen met 20 vaste collega’s maak je deel uit van het team Servicedesk IT. Daarin voer je zowel eerstelijns (eerste contactmoment) als tweedelijns werkzaamheden (op locatie bij de gebruiker) uit. Daarnaast ben je onderdeel van een poule collega’s die buiten kantoortijden een roulerende bereikbaarheidsdienst invullen. Storingen en vragen worden bij de Servicedesk IT aangemeld via telefoon, selfservice en de balie. Deze meldingen worden geregistreerd in een servicemanagement tool (TOPdesk). Je probeert samen met je collega's direct een oplossing te bieden. Waar storingen niet door de Servicedesk kunnen worden opgelost, worden ze geëscaleerd naar de overige tweede- en derdelijns ondersteuners (o.a. functioneel beheer en technisch beheer). Je hebt een open en constructieve communicatie met collega’s in alle lagen van de organisatie.

Wat vragen wij?

Je bent een gemotiveerde en enthousiaste kandidaat met hbo-werk- en denkniveau en met minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Uiteraard heb je affiniteit met de zorg en richt je je graag op innovatie en ontwikkeling op het gebied van IT. Je hebt een open en oprechte houding en staat klaar voor je collega’s. Ook vinden we het belangrijk dat je proactief te werk gaat, durft te communiceren en je verantwoordelijkheid neemt. Ben je communicatief sterk, mens- en klantgericht, flexibel, stressbestendig en pragmatisch? Dan zien we graag jouw sollicitatie tegemoet!

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen referenties worden opgevraagd.

Meer informatie over de afdeling lees je  hier .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Daniёl Leen

‘Kweekvijver voor ICT-talent’

Je werkplek

De afdeling Informatie Technologie & Digitale Innovatie (IT&DI) van het LUMC realiseert de link tussen de IT en de zorg. Wij staan in het hart van onze organisatie en maken het leveren van topreferente zorg, internationaal onderzoek en academisch onderwijs mogelijk. Hierbij staan innovatie, het werken met de nieuwste technologie en kennisontwikkeling voorop. Wij bieden je een uitdagende en op vernieuwing gerichte werkomgeving met tal van persoonlijke ontwikkelmogelijkheden. De sfeer is ontspannen en collegiaal, er is ruimte voor humor, persoonlijke aandacht en tegelijk wordt er hard gewerkt. Het gehele team van IT&DI is enthousiast en gemotiveerd en zit vol ambitie, met op zijn tijd ook een feestje van onze eigen feestcommissie of een potje darten met je collega’s ter ontspanning!

Carrière in het LUMC

Je bent nooit uitgeleerd en daarom staat jouw ontwikkeling bij ons centraal. Daarbij faciliteert het LUMC bij het onderhouden, verbreden én verdiepen van je kennis en vaardigheden. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken hier deel van uit. Kortom: wij bieden je een uitdagende en op vernieuwing gerichte werkomgeving, tal van persoonlijke ontwikkelmogelijkheden en een werkplek waar jouw talent volledig tot zijn recht komt!

Contact: Daniël Leen, coördinator Servicedesk IT & Desktop Management 

D.P.Leen@lumc.nl

Solliciteren