Functioneel Beheerder Peoplesoft FSCM

Facilitair & ondersteunend

Je functie

ICT bevindt zich in de interessante overgang van een traditionele beheerorganisatie naar een moderne organisatie met agile werkvormen. Heb jij affiniteit met IT en voel je je prettig in een organisatie in beweging? Dan ben jij wellicht de functioneel beheerder waar wij naar op zoek zijn!

In het kort

• Je bent de Peoplesoft goeroe die wij zoeken
• Je hebt hbo- werk- en denkniveau
• Je hebt affiniteit met IT, maar niet noodzakelijk een IT-opleiding
• Je bent communicatief sterk
• Je werkt in een omgeving die volop aan het innoveren is 

Wat ga je doen?

Als functioneel beheerder ga je het softwarepakket Peoplesoft FSCM beheren. Peoplesoft FSCM ondersteunt de financiële, inkoop en logistieke processen binnen het LUMC: vanaf het bestellen van alle artikelen die in het ziekenhuis gebruikt worden tot aan het automatisch aanvullen van voorraden op diverse locaties. De volledige financiële afhandeling van deze processen wordt in Peoplesoft gedaan. Als functioneel beheerder ben je de schakel tussen de gebruikers en de ICT-leverancier. Je kent de bedrijfsprocessen van afdelingen die je ondersteunt en vertaalt de vraag van de “business” naar een ontwerp dat de applicatiebeheerder of leverancier vervolgens realiseert. Tijdens dit proces voer jij de regie over de ingebruikname van de functionaliteiten en ben je verantwoordelijk voor het (laten) uitvoeren van acceptatietesten. Als eerste aanspreekpunt help je de ondersteunende afdelingen van het LUMC met het oplossen van gebruikersproblemen en storingen. Je inventariseert samen met gebruikers nieuwe wensen en behoeften en organiseert gebruikerstests bij de implementatie van nieuwe versies. Ook het via GHX (Global Healthcare Exchange) koppelen van de webshops van onze leveranciers voor het bestellen van standaardartikelen behoort tot jouw werkzaamheden.

Wat vragen wij?

Je bent een gemotiveerde en enthousiaste kandidaat met hbo- werk- en denkniveau. Wat je opleidingsachtergrond is? Dat maakt ons niet uit. Als je maar aantoonbaar affiniteit hebt met IT en direct contact met gebruikers leuk vindt. Je bent communicatief sterk, mens- en klantgericht, flexibel en pragmatisch. Bovendien heb je gevoel voor de behoeften van de organisatie. Ervaring met werken in 'agile' organisaties is nadrukkelijk een pluspunt. Omdat we in een prachtige transitiefase zitten met de afdeling, willen we dat jouw creativiteit en innovatief vermogen de afdeling verder vooruitbrengt! Ben jij de persoon die de medewerkers van het Facilitair Bedrijf en Financiën gaat helpen om Peoplesoft naar het volgende niveau te brengen? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen referenties opgevraagd worden. 

Daniёl Leen

‘Kweekvijver voor ICT-talent’

Je werkplek

Het directoraat ICT is verantwoordelijk voor de gehele automatisering, data en telefonie in het LUMC. Werken bij het directoraat ICT betekent dat je werkt in een omgeving met zeer uiteenlopende werkzaamheden. Geen dag is saai. Het directoraat gaat mee met de nieuwste ontwikkelingen in ICT. Jij komt binnen midden in de transitie van een traditionele IT-organisatie naar een moderne. Een interessante tijd om hier te beginnen! Het team waarin jij werkt ondersteunt de niet-zorg gerelateerde, ondersteunende afdelingen van het LUMC, waaronder het Facilitair Bedrijf met de afdelingen Inkoop en Logistiek en het directoraat Financiën. Op deze afdelingen wordt intensief met Peoplesoft gewerkt.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken.

Contact:   Remco Jansen, manager Informatisering Bedrijfsvoering & Servicedesk, directoraat ICT
071 526 36 19

Solliciteren