Administratief Medewerker Boekhouding

Facilitair & ondersteunend

Je functie

Werk jij altijd nauwkeurig? Ben je cijfermatig ingesteld en gewend om te werken met (complexe) administratieve processen? Dan zijn we op zoek naar jou als administratief medewerker Boekhouding.

In het kort

• Je bent medeverantwoordelijk voor de registratie en rapportage van financiële gegevens
• Het opmaken en versturen van niet-patiëntgebonden facturen behoort tot je werkzaamheden
• Je ondersteunt bij onder meer het betalingsverkeer

Wat ga je doen?

Als medewerker van de afdeling Boekhouding ben je met een team van acht medewerkers en één teamleider gezamenlijk verantwoordelijk voor de registratie en rapportage van financiële gegevens. Naast het grootboek wordt tevens de activa administratie en het debiteurenbeheer binnen de afdeling gevoerd in Oracle – Peoplesoft FSCM. Tot je vaste takenpakket behoort het registeren van materiele vaste activa, opmaken en versturen van niet-patiëntgebonden facturen en het controleren van de boekhoudkundige gegevens. Verder ondersteun je bij het betalingsverkeer, de maandafsluiting en lever je een bijdrage aan financiële dossiers ten behoeve van periodieke rapportages en de jaarrekening.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die beschikt over minimaal een afgeronde opleiding PDB/MBA (of bezig met de MBA-opleiding). Je hebt al enige jaren ervaring op een financiële afdeling. Je hebt een flexibele en leergierige instelling, hebt cijfermatig inzicht en je bent accuraat. Daarnaast heb je goede communicatieve vaardigheden en beheers je de Nederlandse taal vloeiend. Ten slotte heb je ruime ervaring met Microsoft Office.

Meer informatie

Voor deze vacature kunnen referenties worden opgevraagd.  

Collega's aan het woord

Wil je weten hoe het is om in het LUMC te werken? Lees dan de verhalen van onze LUMC-collega's.

Je werkplek

Je werkt op de afdeling Boekhouding, onderdeel van de Financiële Administratie binnen het Administratiekantoor van het directoraat Financiën. De Financiële Administratie bestaat verder uit de afdeling Crediteurenadministratie, twee adviseurs en het hoofd van de Financiële Administratie.

Carrière in het LUMC

Het LUMC faciliteert jou bij het onderhouden en ontwikkelen van je kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden wij onder andere interne opleidingen en bijscholing aan. Maar ook persoonlijke ontwikkeling, mobiliteit en loopbaanadvies maken deel uit van deze afspraken. Binnen deze functie is het bovendien mogelijk om op termijn door te groeien tot senior administratief medewerker Boekhouding.

Contact: Richard Wichern, teamleider FA Boekhouding
071 526 52 61

Solliciteren